• Anasayfa
  • Sürdürülebilirlik - Sabah Gazetesi
SABAH

Sürdürülebilirlik - Sabah Gazetesi

Küresel birçok firma Sürdürülebilirliği iş süreçlerinin ve şirket stratejilerinin temel parçalarından biri haline getirmekte ve reklam, pazarlama faaliyetlerinde fazlasıyla yer vermekte. Ayrıca; araştırma, pazarlama, tasarım ve innovasyon, iletişim, halkla ilişkiler, reklam ve sosyal sorumluluk projelerinin önemi de anlatılacak.

Sabah Gazetesi, 26 Nisan 2019 Cuma günü yayımlanmak üzere "Sürdürülebilirlik" özel dosyası hazırlıyor.

Bu özel dosyada:
- Sürdürülebilirlik nedir?
- Neden sürdürülebilir olmalı?
- Sürdürülebilir marka olmanın markalar için avantajları veya dezavantajları nelerdir?
- Türkiye'deki sürdürülebilir markaların dünyadaki yeri ve önemi.
- Konunun uzmanlarıyla söyleşilere yer verilecek.

Bu alanda hizmet veren firmaların ürün ve markalarının tanıtmak için etkili bir platform sunan bu özel yayında yer almak için lütfen reklam servisimizi arayınız.

Saygılarımızla,

TURKUVAZ REKLAM PAZARLAMA
SON REZERVASYON
24 NİSAN 2019, ÇARŞAMBA
SON İLAN TESLİM
25 NİSAN 2019, PERŞEMBE
AYRINTILI BİLGİ İÇİN
Kübra KULA (Satış Uzmanı)
t: 0212 - 354 37 79 | f: 0212 - 354 40 20 | m: 0505 - 174 93 90
e: kubra.kula@sabah.com.tr
REZERVASYON
Engin BİÇER (Rezervasyon Koordinatörü)
t: 0212 - 354 33 96 | f: 0212 - 354 33 77
e: engin.bicer@sabah.com.tr

Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı, No:153,
34349 Balmumcu, Beşiktaş - İSTANBUL
t: 0212 - 354 38 77 | f: 0212 - 354 40 20

BİZE ULAŞIN