Adamakıllı Dergi

1933 yılında yayın hayatına başlayan Esquire, erkek dergiciliğinde yeni bir dönem başlattı.


Çıkış noktası erkeğin dünyası olan Esquire, kısa dönemde dergiciliğin DNA’sını tamamıyla değiştirdi. Erkeğin, Olabilecek tüm zevklerine hitap eden Esquire, ünlülerle yaptığı moda çekimleri, teknoloji dünyasındaki son gelişmeler, ünlü kadınlar, ekonomi haberleri, gündem yaratan röportajlar ve gülümseten dosyalar ile erkeğin dünyasını yeniden yorumluyor. Bu sayede Esquire 82 yıldır dünya erkek dergiciliğine yön veren marka olmaya devam ediyor.

1993 yılından beri Türkiye’de yayınlanan Esquire, tam da DNA’sına uygun gündem yaratıyor. Söylenilemeyenleri söylüyor. Türkiye’de erkek dergiciliğinin kurallarını yeniden yazıyor.




 

ESQUIRE

- Erkeğin dünyasını yeniden yorumlayan dergi...
- Esquire 75 yıldır dünya erkek dergiciliğine yön veriyor.
- Benzerleri arasında marka bilinirliği en yüksek dergi.

• Ortalama %60'ı yılda 6-9 sayısını okuyor.
• Ortalama okuma süresi; 43 dk.
• Ortalama ele alınma sayısı 4.

ESQUIRE TEKNİK BİLGİLER
Piyasaya çıkış Aylık yayın
Tek sayfa silme 210x280 mm
Çift sayfa silme 420x280 mm
Taşma payı 5 mm
Cilt Amerikan
Tram 70
İç sayfalar kağıt 70 gr. Parlak kuşe
Kapak sayfa kağıt 170 gr. Parlak kuşe
ESQUIRE OKUR PROFİLİ - S.E.S. GRUPLARI
[İNDİR] Esquire (Medya Kit 2016)
TURKUVAZ DERGİLER REKLAM TARİFESİ
[İNDİR]  Turkuvaz Dergiler Reklam Tarifesi (Nisan 2015)
DİĞER

- Reklam Teknik Özellikler ve Ayrıntılı Bilgi İçin: 0212 - 354 32 36
- Reklam Çalışma Koşulları
- Reklam Grup Bilgileri